IT-SUPPORT
Hedendaags wordt IT steeds complexer. U maakt zich zorgen hoe u dit allemaal op moet volgen ? Lig niet wakker van uw IT. Laat Datacore uw zorgen weg nemen ! Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op wat belangrijk
is : uw medewerkers en uw klanten.
Wat bieden wij u ?


Monitoring
Wij houden uw omgeving continu in het oog. Wordt er een storing gedetecteerd? Dan krijgt onze helpdesk hiervan direct een melding en wordt een support-ticket aangemaakt.


Proactieve support
Is uw back-up geslaagd? Zijn er updates of patches? Is uw antivirus volledig functioneel? We houden u er proactief van op de hoogte.


Helpdesk
U kunt altijd rekenen op onze ervaren medewerkers. Dit kan telefonisch, per e-mail of via onze support-portal. Kan uw probleem niet vanop afstand opgelost worden? Dan komen we naar u toe!


Rapportage/ advies
Dankzij onze portal heeft u op ieder moment een overzicht van de status van uw tickets. Op regelmatige tijdstippen zitten we met u samen om onze dienstverlening te evalueren én u te adviseren.
DIY, DIT of DFY?
Voor het operationele beheer bieden we u de volledige vrijheid.
DO-IT-YOURSELF
Uw eigen IT-team doet het beheer zelf
DO-IT-TOGETHER
Datacore en uw IT-team doen het beheer samen
DONE-FOR-YOU
Datacore doet het volledige operationele beheer