IT-SUPPORT

Hedendaags wordt IT steeds complexer. U maakt zich zorgen hoe u dit allemaal op moet volgen ? Lig niet wakker van uw IT. Laat Datacore uw zorgen weg nemen ! Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op wat belangrijk is : uw medewerkers en uw klanten.

Wat bieden wij u ?

Monitoring

Wij houden uw omgeving continu in het oog. Wordt er een storing gedetecteerd? Dan krijgt onze helpdesk hiervan direct een melding en wordt een support-ticket aangemaakt.

Proactieve support

Is uw back-up geslaagd? Zijn er updates of patches? Is uw antivirus volledig functioneel? We houden u er proactief van op de hoogte.

Helpdesk

U kunt altijd rekenen op onze ervaren medewerkers. Dit kan telefonisch, per e-mail of via onze support-portal. Kan uw probleem niet vanop afstand opgelost worden? Dan komen we naar u toe!

Rapportage/ advies

Dankzij onze portal heeft u op ieder moment een overzicht van de status van uw tickets. Op regelmatige tijdstippen zitten we met u samen om onze dienstverlening te evalueren én u te adviseren.

DIY, DIT of DFY?
Voor het operationele beheer bieden we u de volledige vrijheid.

DO-IT-YOURSELF

Uw eigen IT-team doet het beheer zelf

DO-IT-TOGETHER

Datacore en uw IT-team doen het beheer samen

DONE-FOR-YOU

Datacore doet het volledige operationele beheer