Ict-support

IT wordt steeds complexer. Maakt u zich zorgen hoe u dat allemaal op moet volgen? Laat uw zorgen wegnemen door ons bedrijf! Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op wat belangrijk is: uw medewerkers en uw klanten. Ontdek op welke manier we ict-support aanbieden.

Onze verschillende diensten qua ict-support


Monitoring

Wij houden uw omgeving continu in het oog in ons datacenter. Wordt er een storing gedetecteerd? Dan krijgt onze helpdesk hiervan direct een melding en wordt een support-ticket aangemaakt.

Proactieve support

Is uw back-up geslaagd? Zijn er updates of patches? Is uw antivirus volledig functioneel? Als uw IT-partner houden we u er proactief van op de hoogte.

Helpdesk

U kunt altijd rekenen op onze ervaren medewerkers. Dit kan telefonisch, per e-mail of via onze support-portal. Kan uw probleem niet vanop afstand opgelost worden? Dan komen we naar u toe!

Rapportage/ advies

Dankzij onze portal heeft u op ieder moment een overzicht van de status van uw tickets. Op regelmatige tijdstippen zitten we met u samen om onze dienstverlening te evalueren én u te adviseren. Is het bijvoorbeeld tijd om uw IT-infrastructuur een upgrade te geven? Dan bekijken we samen de mogelijkheden. We bieden verschillende types software aan zoals Azure of Visual Studios. Bovendien helpen we u deze te beheren met Software Asset Management.

DIY, DIT of DFY?
Voor het operationele beheer bieden we u de volledige vrijheid.

DO-IT-YOURSELF

Uw eigen IT-team doet het beheer zelf

DO-IT-TOGETHER

Datacore en uw IT-team doen het beheer samen

DONE-FOR-YOU

Datacore doet het volledige operationele beheer

Reken op ons voor support op maat

Wilt u er zeker van zijn dat alle IT-gerelateerde zaken binnen uw bedrijf lopen zoals het hoort? Of wenst u bijvoorbeeld over te schakelen op de Public Cloud? In beide gevallen staan wij voor u klaar met ict-support op maat .
Vul
het contactformulier in, bel naar +32 3 432 99 90 of stuur een e-mail naar info@datacore.be.